مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-26اجتماعي

وعده هایی که پشت درهای بسته جا ماند


سوم آذرماه 1385 هشت دانش آموز مدرسه شهید رحیمی درودزن مرودشت در استان فارس در حادثه آتش سوزی کلاس درس ناشی از علاءالدین غیراستاندارد دچار سوختگی شدید شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این آتش سوزی بر اثر آتش گرفتن تنها وسیله ی گرمایشی کلاس، (بخاری نفتی علاءالدین) اتفاق افتاد و با وجود اینکه آموزش و پرورش توسط محاکم قضایی مقصر شناخته شد، پرداخت دیه به آسیب دیدگان تا آبان ماه 1390 طول کشید.

اکنون پس از گذشت 14سال از آن حادثه، خبرگزاری فارس استان فارس به منظور پیگیری وعده های مسئولین به خانواده های این دانش آموزان، به سراغ معاون مراقبت از آسیب های اجتماعی اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان و یکی از دانش آموزان این مدرسه رفته است .

معاون مراقبت از آسیب های اجتماعی اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان فارس در خصوص استخدام این دانش آموزان اظهار داشت: در راستای تحقق وعده جبران خسارت سوختگی دانش آموزان درودزنی که در سال 1385 در مدرسه، دچار سانحه شدند، اداره آموزش و پرورش استان، آنها را از مهرماه سال تحصیلی جاری به استخدام درآورد.

حشمت اله وفایی در خصوص استخدام این دانش آموزان بیان داشت: هر یک از این افراد که برخی در حال حاضر دانشجو و برخی دیگر فارغ التحصیل مقطع کاردانی یا کارشناسی می باشند، در بخش های مختلفی از اداره کل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده هایی که پشت درهای بسته جا ماند

وعده هایی که پشت درهای بسته جا ماند