مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-26سياسي

سنگینی کفه ترازوی اقتصاد به نفع گرانی/از نظارت های کم رنگ تا ورود مدعی العموم


در شرایطی که دولت در حوزه اجرا و سازمان تعزیرات حکومتی در زمینه نظارت و برخورد با تخلفات حوزه اصناف وظایف خود را انجام می دهند، - خبرگزاری فارس - کرمان، آمنه شهریارپناه؛ طی چند سال اخیر، بیشترین گزارش ها و بیشترین واکنش ها در حوزه اقتصاد بوده، اقتصادی که بخش های مختلف را شامل می شود و ما در این گزارش کمترین آن را در نظر می گیریم و به بحث کالاهای اساسی می پردازیم.

از زمانی که پا به عرصه خبر و خبرنگاری گذاشته ام، ورود به این عرصه برایم جذابیت خود را داشته، چراکه در این حوزه می توان درد مردم را فهمید، کنارشان ایستاد، صدای شان را به گوش مسوولان رساند و برای حل آن کاری کرد.

در گذشته خبرهای گوناگون اقتصادی و نوشته های پرشمارِ پیرامون این حوزه، رنگارنگ های جذابی را از اقتصاد خرد تا کلان و از شناسایی تا ورود به مشاغل خانگی و بازارهای بزرگ سرمایه پیش روی خوانندگان گذاشتیم که قطعا ادامه دار نیز خواهند بود.

  اما در این چند ساله چنان ورق برگشته که می توان آن را نتیجه مدیریت ضعیف اقتصادی کشور و ناشی از سیاست های اشتباه در حوزه های متعدد دانست که اقتصاد را به چالش جدی کشاند و انتشار کرونا ، این ویروسِ ناخوانده و مرگبار نیز به آن دامن زد و بخش بزرگی از بازار و روند بهبود آن را بلعید، همین موضوع باعث شده که دراین گزارش راهکارهای اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگینی کفه ترازوی اقتصاد به نفع گرانی/از نظارت های کم رنگ تا ورود مدعی العموم

سنگینی کفه ترازوی اقتصاد به نفع گرانی/از نظارت های کم رنگ تا ورود مدعی العموم