مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-26سياسي

تجمع دوباره مقابل سازمان نظام مهندسی البرز


مهندسین البرزی روز گذشته در اعتراض به عدم شفافیت مالی و حبس دستمزد ناظران و وجود مشکلات در ارجاع کار نظارت و قرارداد همسان نظارت اقدام به برگزاری اجتماع ساکت کردند.

- ایسنا/البرز مهندسین البرزی روز گذشته در اعتراض به عدم شفافیت مالی و حبس دستمزد ناظران و وجود مشکلات در ارجاع کار نظارت و قرارداد همسان نظارت اقدام به برگزاری اجتماع ساکت کردند.

در این تجمع که در محوطه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و در سکوت کامل برگزار شد بنری تدارک دیده شده بود که در آن مهندسان با استعانت از مقام معظم رهبری و آیت الله رییسی خواهان اصلاح امور شدند.

نماینده افراد حاضر در این تجمع در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به عدم هرگونه واکنشی از سمت هیئت مدیره، افراد حاضر در طبقه چهارم سازمان و حوزه ریاست حاضر شدند و در نهایت نمایندگان مهندسین و نمایندگان هیئت مدیره جلسه ای برگزار کردند که در آن موارد زیر از سوی نمایندگان افراد معترض پیشنهاد شد: 1- قول اکید هیئت مدیره مبنی بر اصلاح مواردی در قرارداد همسان با همفکری و همکاری نمایندگان احقاق حقوق 2- درج کلیه مصوبات هیئت مدیره جهت شفاف سازی و عدم ایجاد رانت اطلاعاتی بعد از هر جلسه هیئت مدیره در سایت نظام مهندسی 3- رسیدگی هر چه سریعتر به تخلفات گسترده در شهرداری گرمدره و شهرداری هشتگرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دوباره مقابل سازمان نظام مهندسی البرز

تجمع دوباره مقابل سازمان نظام مهندسی البرز