مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-26اقتصادي

حذف دلالان بازار خودرو را نجات می دهد؟


یک کارشناس بازار خودرو از واسطه گران به عنوان عامل اصلی افزایش قیمت خودرو در بازار نام برد و عنوان کرد: حذف دلالانی که خودرو ها را در انبارها دپو کرده نیاز به همیت جدی وزارت صمت و تمامی نهادهای نظارتی، - ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس بازار خودرو از واسطه گران به عنوان عامل اصلی افزایش قیمت خودرو در بازار" نام برد و عنوان کرد: حذف دلالانی که خودرو ها را در انبارها دپو کرده نیاز به همیت جدی وزارت صمت و تمامی نهادهای نظارتی، امنیتی دارد.

سیامک حجت در گفت وگو با ایسنا در خصوص دلایل کاهش قیمت خودرو، بیان کرد: طی سال اخیر چند فاکتور مهم موجب افزایش قیمت خودرو شده بود که همان عوامل، امروز موجب شیب نزولی قیمت خودروها شده است.

وی افزود: اولین عامل نزدیک شدن ما به پایان سال جدید است.

واسطه گران و سودجویان به دلیل نزدیک شدن به سال جدید خودروهای دپو شده خود را روانه بازار می کنند، اما با توجه به اینکه قدرت خرید مردم کاهش یافته و این دلالان نمی توانند خودروهای دپو شده خود را به قیمت قبل بفروشند، مجبورند با شیب نزولی قیمتی، خودروها را تا آخر سال به فروش برسانند.

این کارشناس خودرو دومین عامل کاهش قیمت خودرو را ارزان شدن دلار ذکر کرد و گفت: یکی از دلایل بالارفتن قیمت کلیه کالاها، افزایش نرخ ارز بود که قیمت خودروهای داخلی و خارجی را گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دلالان بازار خودرو را نجات می دهد؟

حذف دلالان بازار خودرو را نجات می دهد؟