مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-26دانش

دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجوی خارجی دکتری استادمحور می پذیرد


شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاسیس و راه اندازی رشته سلامت جهانی و دستورالعمل اجرایی پذیرش دانشجوی خارجی در دوره دکتری تخصصی Ph.

- D استاد محور موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، هفدهمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور بررسی مسائل آموزشی دانشگاه و رفع مشکلات آموزشی دانشجویان با حضور اعضای شورا به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست مانند جلسات پیشین شورای آموزشی، مسائل آموزشی و مشکلات دانشجویی از سوی معاونین آموزشی دانشکده ها مطرح و توسط مدیران آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه راهکارهای لازم ارائه شد.

تصویب دستورالعمل پایش آموزش مجازی دانشگاه در ادامه جلسه طبق دستور کار شورا در قسمت اول جلسه دستورالعمل پایش آموزش مجازی که در پانزدهمین جلسه شورای آموزشی توسط دکتر حسین نژاد مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی و دکتر گندم کار مسئول واحد ارزشیابی مرکز مطرح و مقرر شده بود بر اساس نظرات دریافتی از دانشکده ها ویرایش شود پس از اعمال اصلاحات مجدد در این جلسه مطرح شد.

دکتر گندم کار در خصوص دستورالعمل پایش آموزش مجازی توضیحاتی را ارائه کرد و آموزش مجازی را به عنوان راهکاری اصلی برای ادامه تحصیل دانشجویان یاد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجوی خارجی دکتری استادمحور می پذیرد

دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجوی خارجی دکتری استادمحور می پذیرد