مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 01:302021-01-25پزشكي

چه مراکز و افرادی مجاز به ارایه خدمات پرستاری در منزل هستند؟


ارائه خدمات پرستاری در منزل بویژه برای بیماری های مزمن موضوعی است که چندسالی است رونق گرفته؛ مقوله ای که مانند هر خدمت جدید دیگری در حوزه سلامت مشکلات و اما و اگرهایی پیش روی آن قرار دارد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعرفه گذاری، تبلیغات، عدم پوشش بیمه ای و.

از جمله مشکلاتی است که از ابتدای طرح ریزی خدمات مراقبت پرستاری در منزل، بیماران با آن روبرو بودند تا اینکه سرانجام با تعرفه گذاری خدمات هوم کر (مراقبت پرستاری در منزل) توسط وزارت بهداشت به نظر می رسید این مشکل برطرف شود اما، این در حالی است که دفاتر خدمات پرستاری در منزل مدعی هستند تعرفه ای که برای این خدمات در نظر گرفته شده بسیار کم است؛ موضوعی که ممکن است زمینه را برای بروز تخلفات در هنگام اخذ وجه از سوی خانواده بیماران، فراهم کند.

از سوی دیگر همه ما بارها در جراید، فضای مجازی و.

تبلیغات این دفاتر مراقبت پرستاری در منزل را دیده ایم اما آیا همه این مراکز مجوزها و صلاحیت حرفه ای کافی برای ارائه خدمات را اخذ کرده اند؟ این سوال در شرایطی مطرح می شود که بر اساس اعلام وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری یکی از راه های شناخت مرکز دارای مجوز ارائه خدمات پرستاری در منزل، سایت وزارت بهداشت است اما این در حالی است که همچنان دستورالعملی برای شیوه تبلیغات این مراکز وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه مراکز و افرادی مجاز به ارایه خدمات پرستاری در منزل هستند؟

چه مراکز و افرادی مجاز به ارایه خدمات پرستاری در منزل هستند؟