مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 00:152021-01-25بين الملل

حمایت کاخ سفید از مخالف غربگرای روسیه


سخنگوی کاخ سفید با حمایت از مخالف غربگرای دولت روسیه گفت واشنگتن برای واکنش به دستگیری او هیچ گزینه ای را از روی میز خارج نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی کاخ سفید دوشنبه شب به وقت تهران تصریح کرد دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا در بررسی های خود برای واکنش به دستگیری آلکسی ناوالنی مخالف غربگرای دولت روسیه همه گزینه ها را روی میز نگاه خواهد داشت به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در نشست مطبوعاتی گفت که در واکنش به دستگیری آلکسی ناوالنی از سوی روسیه، بایدن همه گزینه ها در قبال این کشور را روی میز نگه خواهد داشت.

سخنگوی کاخ سفید تأکید کرد که دولت بایدن در حال انجام ارزیابی هایی کلی برای تعیین سیاست دولت آمریکا در قبال دولت روسیه است.

  او گفت: ما منتظریم که این بررسی ها به اتمام برسند، ولی روال کا رهمیشه این بوده که رییس جمهور حق پاسخدهی [به اقدامات روسیه] را در زمان انتخابی و به روش انتخابی خودش محفوظ می داند و من در اینجا هیچ گزینه ای را از روی میز حذف نمی کنم.

وزارت خارجه روسیه در واکنش به موضع گیری های مداخله جویانه آمریکا در مسئله ناوالنی در روزهای گذشته گفته نفاق افکنی، ابزار دموکراسی آمریکایی به ویژه در دوره خطرناک همه گیری کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کاخ سفید از مخالف غربگرای روسیه

حمایت کاخ سفید از مخالف غربگرای روسیه