مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 21:502021-01-25بين الملل

«الکوثر» در میان 10 شبکه پُرطرفدار عراقی ها


مدیر همکاری های بین الملل شبکه جهانی الکوثر گفت: خوشبختانه شبکه «الکوثر» توانسته در میان شبکه های قابل دسترس در کشور عراق جزو 10 شبکه پر طرفدار این کشور باشد.

- مهدی نجات صداقت، مدیر همکاری های بین الملل شبکه جهانی الکوثر در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: سایت سوشیال بیکرز از جمله منابع معتبر در دسته بندی صفحات اجتماعی فعال در جهان است و رتبه بندی مذکور بر اساس آخرین به روز رسانی در این سایت، به دست آمده است.

وی در خصوص عوامل و دلایل کسب چنین موفقیتی گفت: صفحه فیس بوک شبکه الکوثر و دیگر کانال ها و پلتفرم های اشتراک گذاری محتوای این شبکه بر اساس درخواست ها و پیشنهادات مخاطبان و کاربران شبکه به روز رسانی می شود و ما تلاش می کنیم اصل تنوع و به روز بودن موضوعات و سوژه ها را در بارگذاری و نشر مطالب رعایت کنیم.

در صفحات اجتماعی مرتبط با شبکه و همچنین سایت الکوثر، با رویکردی نوآورانه، محتوای متفاوتی بر اساس غنای موضوعات و سوژه ها در ایران و جهان عرب بارگذاری می شود.

وی ادامه داد: همچنین به اشتراکات ملی و مذهبی ایران و عراق و کشورهای عربی نیز توجه می کنیم.

انتشار ویدئوهای کوتاه، تصاویری از جاذبه های گردشگری و سیاحتی و زیارتی ایران، قطعاتی از فیلم ها و سریال های مختلف با بار محتوایی دینی - معارفی و اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«الکوثر» در میان 10 شبکه پُرطرفدار عراقی ها

«الکوثر» در میان 10 شبکه پُرطرفدار عراقی ها