مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:252021-01-25پزشكي

ارائه خدمات به 33 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان بوعلی زاهدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طی 330 روزی که از شیوع ویروس کرونا می گذرد تاکنون به بیش از 33 هزار نفر خدمات فوق تخصصی و تخصصی در بیمارستان «بوعلی» زاهدان ارائه شده است.

- زاهدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طی 330 روزی که از شیوع ویروس کرونا می گذرد تاکنون به بیش از 33 هزار نفر خدمات فوق تخصصی و تخصصی در بیمارستان بوعلی زاهدان ارائه شده است.

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با می گذرد تاکنون به بیش از 33 هزار نفر خدمات فوق تخصصی و تخصصی در بیمارستان بوعلی زاهدان ارائه شده است.

وی با اعلام اینکه رنگ بندی ها به منزله پایان اپیدمی و امن بودن سایر مناطق نیست، گفت: وضعیت استان سیستان و بلوچستان به لحاظ رنگ بندی به جز شهر زابل که وضعیت زرد دارد در سایر مناطق وضعیت آبی است و این رنگ بندی صرفاً به جهت هشدار و آگاهی بخشی است و به هیچ عنوان نباید غافل از کرونا شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی شامل رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست ها گفت: نباید با بی احتیاطی پیک های بعدی کرونا شروع شود، نگران شروع موج جدید کرونا در بهمن و اسفند می باشیم، لازمه مهار و کنترل کرونا همکاری وهمراهی بیش از پبش مسئولین و شهروندان عزیزمان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 33 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان بوعلی زاهدان

ارائه خدمات به 33 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان بوعلی زاهدان