مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-25سياسي

رسیدگی به حاشیه مشهد در اولویت آستان قدس رضوی


آستان قدس رضوی تاکنون برای رفع مشکلات حاشیه مشهد، برنامه های متعددی را با همکاری نهادهای مسئول اجرایی کرده است و حاشیه مشهد در اولویت های آستان قدس رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز،محمدحسین استادآقا، با اشاره به برخی از برنامه ها برای تحقق سند سیاست های کلان آستان قدس رضوی گفت: بنیاد کرامت رضوی بر اساس وظایف خود، ماهیتی اجتماعی دارد که مهمترین وظیفه آن، گسترش پایگاه اجتماعی آستان قدس رضوی است؛ از این رو تلاش خواهیم کرد این مهم را با انجام متعهدانه وظایف در مراکز هفتگانه ذیل بنیاد محقق کنیم.

وی افزود: یکی از اصول مورد تأکید در سند سیاست های کلان آستان قدس رضوی، ضرورت توانمندسازی زائران و مجاوران نیازمند است که بر اساس آن، دیگر نباید فقط به اعطای بسته های معیشتی و درمانی به نیازمندان اکتفا کرد بلکه می بایست با هدف توانمندسازی آنها، یک بسته خدمت طراحی شود و هر هفت مرکز تابعه بنیاد کرامت رضوی، در حوزه وظایف خود بخشی از مسئولیت این توانمندسازی را بر عهده بگیرند.

این جهت گیری قطعا به نفع نیازمندان و در جهت رشد آنها به شمار می آید.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی بیان کرد:علاوه بر رفع نیازهای معیشتی و درمانی نیازمندان، خدماتی از جمله اشتغال زایی، تحصیل، تشکیل خانواده، کمک به زوج های جوان، ارائه مشاوره حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به حاشیه مشهد در اولویت آستان قدس رضوی

رسیدگی به حاشیه مشهد در اولویت آستان قدس رضوی