مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-25اقتصادي

کاهش 45 درصدی جابه جایی مسافر در خوزستان


معاون اداره حمل ونقل جاده ای خوزستان گفت: اعمال محدودیت سفر ناشی از شیوع کرونا باعث کاهش 45 درصدی جابه جایی مسافر در 10 ماه امسال در خوزستان شده است.

- فواد غزیعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کل مسافر جابه جا شده از طریق شرکت های مسافربری استان در 10 ماه امسال، دو میلیون و 562 هزار نفر ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این کاهش شامل جابه جایی مسافر درون و برون استانی می شود، افزود: در مدت زمان یاد شده یک هزار و 682 هزار و 541 مسافر درون استانی با کاهش 39 درصد و جابه جایی 879 هزار و 522 مسافر برون استانی با کاهش 53 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

معاون حمل ونقل اداره جاده ای خوزستان با اشاره به اینکه 508 هزار و 458 سفر توسط حمل ونقل عمومی از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است، بیان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 22 درصدی را نشان می دهد.

غزیعلی با بیان اینکه به دلیل اعمال محدودیت تردد در بازه زمانی یادشده، فروش بلیط اینترنتی در استان با کاهش 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بود، اظهار کرد: برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خودروهای سواری ظرفیت خود را به سه مسافر کاهش دادند و اتوبوس های مسافربری نیز با حداقل ظرفیت تردد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 45 درصدی جابه جایی مسافر در خوزستان

کاهش 45 درصدی جابه جایی مسافر در خوزستان