مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-25سياسي

هشدار روحانی در مورد خطر مشکلات محیط زیستی با اشاره به تاثیر تحریم ها


روحانی رییس جمهوری با هشدار در خصوص اینکه اگر محیط زیست دچار مشکل شود، سلامت و امنیت اجتماعی در خط می افتد، محیط زیست سالم را جزو حقوق اجتماعی و از اصول اساسی حقوق شهروندی دانست و تاکید کرد: - حفظ محیط زیست نه یک امر ترجیحی بلکه امری قطعی و از واجبات است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با دغدغه زیست محیطی و توجه بیشتر به منابع طبیعی کشور، اقدامات و تدابیر مختلفی را به عمل آورده و دستاوردهای نسبتاً خوبی هم داشته است، اظهار داشت: شورای عالی محیط زیست در عین اینکه با قاطعیت از مسایل زیست محیطی حفاظت می کند در زمینه تسهیل گری توسعه کشور نیز حرکت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه حیات ما وابسته به محیط زیست است و حفاظت از آن باید با جدیت و قاطعیت انجام شود، گفت: اگر محیط زیست دچار مشکل شود، سلامت جامعه و مسایل اجتماعی و حتی امنیت اجتماعی در خطر می افتد.

رییس جمهور حق حیات و زندگی مناسب در محیط زیست سالم را جزو حقوق اجتماعی و از اصول اساسی حقوق شهروندی دانست و افزود: حفظ محیط زیست نه یک امر ترجیحی بلکه امری قطعی و از واجبات به شمار می آید، لذا حفاظت از این امر مهم، مستلزم مشارکت نخبگان، مردم و دستگاه ها در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روحانی در مورد خطر مشکلات محیط زیستی با اشاره به تاثیر تحریم ها

هشدار روحانی در مورد خطر مشکلات محیط زیستی با اشاره به تاثیر تحریم ها