مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-25ورزشي

پیروزی شهرداری آستارا در مقابل ملوان بندرانزلی


دیدار دو شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی در هفته یازدهم از رقابت های لیگ یک آزادگان با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری آستارا به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دو تیم شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی، دربی گیلان را دریکی از حساس ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته اول برگزار کردند؛ در این مصاف هر دو تیم برای حضور در جمع مدعیان نیاز مبرمی به سه امتیاز داشتند.

شاگردان زارع برای بازگشت به صدر جدول و پایان دادن به طلسم دو بازی ناکامی در کسب پیروزی و شاگردان رأفت برای پرواز به سوی تیم های مدعی بالانشین جدول بازی را شروع کردند.

اما تقابل دو بازیکن سابق پرسپولیس به سود پایان رأفت به پایان رسید تا برای سومین بازی متوالی ملوان در کسب پیروزی ناکام بماند و در ترافیک شدید مدعیان بالای جدولی، از کورس رقابت خارج شود و حداقل دو پله ای را در جدول تا جایگاه هشتم سقوط کند.

پایان رأفت سجاد مسعودی، سعید دلاور، رضا فخری، محمد آزادطلب، آرمین منفرد دوست، مهران گلبرگ، جابر نصیری، محمدابراهیم رضازاده، سعید طالبی، آرش افشین و پژمان ثباتی را در ترکیب شهرداری آستارا قرار داده بود.

مازیار زارع نیز برای این دیدار مبین عشایر، احمد مهدی زاده، مهیار زحمتکش، عیسی پرتو، امید سلطانی، آرمین انبساطی، خشایار زبرجد، مجتبی رمضانی، میعاد یزدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی شهرداری آستارا در مقابل ملوان بندرانزلی

پیروزی شهرداری آستارا در مقابل ملوان بندرانزلی