مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-25سياسي

ایجاد قرارگاه فرهنگی دانشجویی در استان فارس


رییس جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به مسئولیت این نهاد انقلابی در کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه فجر، گفت: تلاش می کنیم تا قرارگاه فرهنگی ـ دانشجویی را با مشارکت دانشگاه های مختلف استان فارس فعال کنیم.

- ایسنا/فارس رییس جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به مسئولیت این نهاد انقلابی در کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه فجر، گفت: تلاش می کنیم تا قرارگاه فرهنگی ـ دانشجویی را با مشارکت دانشگاه های مختلف استان فارس فعال کنیم.

دکتر مظاهر بابایی، با اشاره به برگزاری نخستین نشست هماهنگی کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: این نشست با حضور نمایندگانی از دانشگاه های مختلف استان نظیر دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، دانشگاه هنر، بسیج دانشجویی و همچنین سازمان فضای مجازی سپاه فجر به میزبانی جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، بابایی با یادآوری این که جهاد دانشگاهی مسئولیت کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه فجر در سطح استان فارس را به عهده دارد، افزود: در سال های گذشته روال این بوده است که هر دانشگاهی به صورت خودجوش برنامه های بزرگداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاه فرهنگی دانشجویی در استان فارس

ایجاد قرارگاه فرهنگی دانشجویی در استان فارس