مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-25سياسي

لزوم شفاف سازی شبهات موجود درباره انقلاب اسلامی برای جوانان


عملکرد دستگاه های فرهنگی استان باید به گونه ای باشد که شبهات موجود درخصوص انقلاب اسلامی برای جوانان از بین رفته و دستاوردهای انقلاب در سطح جامعه به درستی برای مردم تشریح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف اله دژکام امروز در دومین نشست ستاد گرامیداشت یوم الله دهه فجر اظهار داشت: آنچه که ما در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از گذشت بیش از چهار دهه باید آن را به خوبی برای نسل جوان و افکار عمومی چه در سطح داخل و چه در سطح بین المللی تشریح کنیم، دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون است و اینکه انقلاب اسلامی تا چه میزان ملت ما و بلکه جهان اسلام و ملت های مستضعف را به پیش برده و در تحقق اهدافش موفق بوده است.

امام جمعه شیراز گفت: دشمنان انقلاب، امروز بیش از هر زمان دیگری در تلاش هستند تا این تفکر را به جوانان نسل چهارم انقلاب القا کنند که طی چهار دهه از انقلاب هیچ اقدامی صورت نگرفته، این در حالی است که اقدامات تأثیرگذاری در عرصه ملی و جهانی توسط انقلاب انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه انتقاد نسبت به مسائل گوناگون در نظام جمهوری اسلامی ایران موضوعی پذیرفته شده و معقول است، تاکید کرد: این نیز یکی از مزایای انقلاب ما است اما این نکته باید مدنظر قرار گیرد که انتقادات خارج از انصاف و مروت نباشد که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شفاف سازی شبهات موجود درباره انقلاب اسلامی برای جوانان

لزوم شفاف سازی شبهات موجود درباره انقلاب اسلامی برای جوانان