مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-25ورزشي

از اجرای پروژه های 1400 تا ساماندهی متکدیان خیابانی بیرجند


بوستان جنگلی بیرجند به عنوان مجموعه کامل تفریحی در بهار 1400 افتتاح خواهد شد و اعتبار خوبی از محل منابع داخلی شهرداری به این طرح اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند گفت: بوستان جنگلی بیرجند به عنوان مجموعه کامل تفریحی در بهار 1400 افتتاح خواهد شد و اعتبار خوبی از محل منابع داخلی شهرداری به این طرح اختصاص یافته است.

محمدعلی جاوید، امروز دوشنبه 6 بهمن در نشست خبری اظهار کرد: رژه موتوری، آذین بندی اتوبوس ها و تاکسی ها، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب و برگزاری همایش ها و مسابقات ورزشی، غبارروبی گلزار شهدا و مراسم نورافشانی از جمله برنامه های شهرداری در دهه مبارک فجر است که از 12 بهمن آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برپایی کمیته فضاسازی شهر بیرجند متناسب با دهه فجر در شهرداری، افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی، پیشنهاد شد که این رسالت اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر از طریق رسانه به همشهریان و دستگاه های اجرایی برسد.

شهردار بیرجند بیان کرد: مرکز ساماندهی و جمع آوری متکدیان خیابانی نیز در شهر بیرجند فضایی مناسب و گرم آماده شده است که این مکان که 12 اتاق و آشپزخانه و تمامی تجهیزات گرمایشی را دارد، مکانی برای اسکان موقت متکدیان خواهد بود که اتفاقات خوبی را در شهر رقم خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجرای پروژه های 1400 تا ساماندهی متکدیان خیابانی بیرجند

از اجرای پروژه های 1400 تا ساماندهی متکدیان خیابانی بیرجند