مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-25اقتصادي

سازمان نوسازی: 100 مجتمع آموزشی به نام شهید سلیمانی نام گذاری شد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در سال گذشته 30 درصد مدارس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی هستند که در حال حاضر این آمار به 19/5 درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در حاشیه کلنگ زنی احداث مدرسه شهر عصمت آباد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در لایحه بودجه 1400، پنج هزار و 100 میلیارد تومان از اعتبارات ملی به مدرسه سازی و هزار و 700 میلیارد تومان به استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق نیز سهم نوسازی مدارس برای استاندارد سازی از محل اعتبارات گاز، از 20 درصد به 50 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس کشور گفت: در بند ع تبصره 5، بیش از 2 هزار میلیارد تومان از محل فروش اوراق مالی اسلامی، برای مدرسه سازی در نظر گرفته شده و همچنین 2 هزار میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد در اختیار سازمان ملی مسکن، به امر مدرسه سازی اختصاص یافته است.

رخشانی مهر گفت: در سال 96 یک پنجم درصد اعتبارات عمرانی برای مدرسه سازی و نوسازی مدارس بود اما در سال 1400 حدود 5 درصد از اعتبارات عمرانی کشور به این حوزه اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نوسازی: 100 مجتمع آموزشی به نام شهید سلیمانی نام گذاری شد

سازمان نوسازی: 100 مجتمع آموزشی به نام شهید سلیمانی نام گذاری شد