مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-25اقتصادي

ارزآوری 743 میلیون دلاری محصولات صادراتی همدان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: صادرات محصولات تولیدی استان از گمرک همدان و سایر نقاط کشور743 میلیون دلار ارزآوری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ظاهر پورمجاهد در کارگروه توسعه صادرات استان با اشاره به ارزآوری 743 میلیون دلاری صادرات از همدان، اظهار کرد: 103 میلیون دلار از گمرک همدان و مابقی از گمرک های سایر مناطق به کشورهای جهان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این میزان صادرات از ابتدای سال تا پایان دی ماه محقق شده و تا پایان سال بی تردید افزایش می یابد، افزود: سهم گمرک همدان در سال جاری 150 میلیون دلار است که برای رسیدن به این رقم باید تلاش کنیم.

معاون اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه کل تعهد ارزی استان همدان در سال جاری 103 میلیون دلار است که بخشی از آن پرداخت شده است ، افزود: صادرکنندگان در عمل به تعهدات ارزی خود همت کنند تا از حالت تعلیق خارج شوند و به چرخه اقتصادی برگردند.

پورمجاهد با بیان اینکه فرش دستباف به عنوان یک صنعت، نقش پررنگی در توسعه صادرات دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: فرش دستباف همدان در جهان جایگاه ارزنده ای دارد و باید با ساماندهی بافندگان و طرح های حمایتی نوین برای رونق این محصول صادراتی تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 743 میلیون دلاری محصولات صادراتی همدان

ارزآوری 743 میلیون دلاری محصولات صادراتی همدان