مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-25اقتصادي

مسکن مهر باب انار زیر ذره بین/ صدای اهالی مسکن مهر باب انار شنیده شود!


مشکلات مسکن مهر شهر باب انار از توابع شهرستان خفر از آن دسته موضوعاتی است که پایانی ندارد و اهالی آن هر روزه با مشکلاتی چون عدم برق دسته و پنجه نرم می کنند و مردم صدها سوال و دغدغه بی پاسخ دارند که البته مشخص نیست چه زمانی قصه مسکن مهر باب انار به سرانجام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، مسکن یکی از نیازهای پایه و اساسی کلیه افراد و خانوارها است که مطلوبیت آن نقش مستقیمی در کیفیت زندگی دارد.

از این رو دولت‏ موظف‏ است‏ با رعایت‏ اولویت‏ برای‏ آنها که‏ نیازمندترند به‏ خصوص‏ روستانشینان‏ و کارگران‏ زمینه‏ اجرای‏ این‏ اصل‏ را فراهم‏ کند .

این متن اصل سی و یکم قانون اساسی است که دولت نهم با استناد به این و با دو هدف کلی تامین مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد جامعه و کنترل قیمت مسکن، پروژه مسکن مهر را در سال 1386 کلید زد.

از آن زمان طرح مسکن مهر موافقان و مخالفان زیادی داشت که هرکدام نظرات مختلف خود را بیان می کردند اما آنچه از بی تفاوتی دولت به اجرای مسکن مهر مهم تر است؛ طرح های نیمه کاره و چشم انتظاری مردم برای خانه دار شدن است که با وجود ناتمام بودن پروژه های مسکن مهر، طرح مسکن ملی با ساز و کاری جدید آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر باب انار زیر ذره بین/ صدای اهالی مسکن مهر باب انار شنیده شود!

مسکن مهر باب انار زیر ذره بین/ صدای اهالی مسکن مهر باب انار شنیده شود!