مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-25سياسي

میانگین بیکاری در شهرستان اهر 15 درصد است


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه مشکل مردم شهرستان های اهر و هریس «بیکاری جوانان» است، گفت: میانگین بیکاری در شهرستان اهر 15 درصد است.

- اهر- نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه مشکل مردم شهرستان های اهر و هریس بیکاری جوانان است، گفت: میانگین بیکاری در شهرستان اهر 15 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل اززاده عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اهر با اشاره به این که شهرستان های اهر و هریس از لحاظ نعمت های خدادادی در حوزه معادن، کشاورزی و گردشگری غنی است، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی؛ خدمات بسیاری به اهر و هریس سرازیر شد اما در مقایسه با توسعه سایر مناطق، هنوز کم وکاستی های زیادی وجود دارد.

وی اصلی ترین معضل و مشکل مردم شهرستان های اهر و هریس را بیکاری جوانان عنوان کرد و افزود: میانگین نرخ بیکاری در آذربایجان شرقی در حدود 10.

5 درصد بوده و در شهرستان اهر 15 درصد و در شهرستان هریس 11.

5 درصد نرخ بیکاری بوده که بالاتر از میانگین استانی و کشوری است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه تاکنون ظرفیت ها و پتانسیل های اهر و هریس بالقوه مانده و آن طور که باید و شاید از پتانسیل ها به نفع اشتغال و معیشت مردم منطقه استفاده نشده است به طوری که در منطقه 13 معدن داریم که 7 معدن در اختیار شرکت مس و 6 معدن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین بیکاری در شهرستان اهر 15 درصد است

میانگین بیکاری در شهرستان اهر 15 درصد است