مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-25اقتصادي

تهران از لحاظ کرونا چه رنگی است؟


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، به تشریح تازه ترین وضعیت بیماری کرونا در کلانشهر تهران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علیرضا زالی، گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد کسانی که در بخش های سرپایی به مراکز درمانی ما مراجعه کرده اند حدود 4100 نفر بوده است که اگر با هفته های قبل مقایسه کنیم آمار مراجعان سرپایی نسبت به هفته گذشته با خیز خیلی ملایم افزایش پیدا کرده است.

زالی با بیان اینکه مجدداً در 24 ساعت گذشته میزان بستری در تهران از مرز 1900 عبور کرده است، گفت: تقریباً در طول هفته گذشته میزان بستری بین 1600 تا 1800 نفر در نوسان بود ولی دیروز مجموعه بستری استان تهران 1936 نفر بوده و لذا از مرز 1900 عبور کردیم.

همچنین طی روز گذشته تعداد کسانی که به عنوان مریض جدید کرونایی مراجعه کردند حدود 260 مورد بوده که نسبت به 24 ساعت گذشته رشد 1.

4 دهم درصدی و نسبت به 24 ساعت ماقبل آن رشد 3.

6 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه آرام آرام میزان مراجعین جدید در بخش های بستری در حال افزایش است، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه نسبت به هفته قبل بین نیم تا یک درصد افزایش پیدا کرده است.

به گفته زالی، شاخص مرگ و میر و میزان عمومی بستری با موج بلندی تغییر نکرده است و طبیعتاً ممکن است این تغییر آمارها گذرا و یا بالعکس شروع یک خیز جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران از لحاظ کرونا چه رنگی است؟

تهران از لحاظ کرونا چه رنگی است؟