مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-25بين الملل

حضور سرکرده تروریست های تحریر الشام در اردوگاه آوارگان در ادلب


همزمان با غرق شدن اردوگاه های آوارگان در مرز سوریه و ترکیه در گل و لای ناشی از شرایط جوی، سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام در یکی از اردوگاه های این منطقه دیده شده است.

- همزمان با غرق شدن اردوگاه های آوارگان در مرز سوریه و ترکیه در گل و لای ناشی از شرایط جوی، سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام در یکی از اردوگاه های این منطقه دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که ابو محمد الجولانی، سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در یکی از اردوگاه های آوارگان در ادلب در مقابل انظار عمومی ظاهر شده است.

بازدید الجولانی از این اردوگاه درحالی صورت گرفته است که اخیراً وزیر کشور ترکیه از این اردوگاه ها بازدید کرده است.

طبق اعلام رسانه های وابسته به هیئت تحریر الشام، الجولانی به منظور اطلاع از وضعیت اردوگاه های مذکور که اخیراً به دلیل شرایط جوی در گل و لای غرق شده، از این منطقه بازدید کرده است اما حضور وی با لباس های تمیز و مرتب در میان چادرهای فرو رفته در گل و لای تمسخر فعالان در شبکه های اجتماعی را به همراه داشت و معتقدند که این حضور هیچ ارتباطی به وضعیت اردوگاه ها ندارد.

طبق گفته فعالان، الجولانی در مکانی دیده شده است که دارای برق بوده و همچنین در میان چادرهایی ظاهر شده است که هیچ آثاری از سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سرکرده تروریست های تحریر الشام در اردوگاه آوارگان در ادلب

حضور سرکرده تروریست های تحریر الشام در اردوگاه آوارگان در ادلب