مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-25اقتصادي

مقدمات تامین زمین برای ساخت 2700 واحد مسکونی در سرخس فراهم شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تمهیدات لازم برای تامین زمین به منظور ساخت 2 هزار و 700 واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن فراهم شد تا این تعداد واحد مسکونی به تدریج ظرف پنج سال آینده در سرخس ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید کمال الدین میرجعفریان در نشستی برای بررسی مصوبات سفر اخیر استاندار خراسان رضوی به سرخس اظهار کرد: با توجه به فقدان زمین دولتی در شهر مرزی سرخس، تامین زمین مورد نیاز محتاج توافق با آستان قدس رضوی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: توافق لازم برای تامین عرصه از زمین های فاقد معارض بین اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، آستان قدس رضوی و شهرداری سرخس متناسب با تعداد مسکن اعلام شده صورت گرفته است تا در صورت تصویب نهایی، این مهم در طرح جامع شهری سرخس هم لحاظ شود.

میرجعفریان به 31 مصوبه سفر اخیر استاندار به سرخس اشاره و بیان کرد: دو بند از این مصوبات مربوط به الحاق شهرک پیامبر اعظم (ص) به طرح جامع شهری سرخس است که موانعی در این مسیر برای الحاق آن وجود دارد و این موانع مربوط به خط انتقال گاز و خط انتقال آب کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات تامین زمین برای ساخت 2700 واحد مسکونی در سرخس فراهم شد

مقدمات تامین زمین برای ساخت 2700 واحد مسکونی در سرخس فراهم شد