مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-25اقتصادي

72000 خانوار مددجو فاقد سرویس بهداشتی و حمام مناسب


کمیته امداد و بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات ویژه بهسازی مسکن مددجویان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- کمیته امداد و بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات ویژه بهسازی مسکن مددجویان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران که به منظور تامین کمک هزینه تجهیز مسکن مددجویان انجام شد، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون از طریق هم افزایی با کمیته امداد در موضوع توانمندسازی، تامین جهیزیه و اشتغال مددجویان گام های مثبتی برداشته است.

وی با بیان اینکه بانک مهر بانک صد در صد قرض الحسنه است، ادامه داد: این بانک در 2 سال گذشته در حوزه توانمندسازی مددجویان 2500 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار خانواده های تحت حمایت قرار داده است.

بختیاری تاکید کرد: با همکاری بانک ها و دیگر نهادها، در سال 1400 بیش از 200 هزار خانواده تحت حمایت از طریق اجرای طرح های اشتغال، به خودکفایی رسیده و از حمایت امداد خارج می شوند.

رییس کمیته امداد مسکن را از ابعاد مهم توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: بیش از 40 هزار خانواده نیازمند فاقد نعمت گاز شناسایی شده اند که در صورت انجام لوله کشی، از این نعمت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72000 خانوار مددجو فاقد سرویس بهداشتی و حمام مناسب

72000 خانوار مددجو فاقد سرویس بهداشتی و حمام مناسب