مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-25اقتصادي

دعوت از کرونا با برپایی نمایشگاه مبل/ وقتی برخی تصمیمات در خاکستر کرونا می دمد


در حالی که بیش از یک سال از درگیری کشور با بیماری کرونا می گذرد، برخی مسوولان با تصمیماتی عجیب و غریب در خاکستر کرونا می دمند.

-  خبرگزاری فارس ـ اراک؛ اسفند ماه سال گذشته بود که خبر شیوع کرونا در آستانه سال جدید موجی از وحشت و نگرانی را در بین مردم رقم زد و کار و کاسبی بسیاری را در آستانه شب عید کساد کرد.

کرونا همچنان بی رحمانه می تازد و خسارت های بسیاری به همراه دارد، شیوع کرونا جدای از ابتلا افراد به این بیماری و حتی مرگ و میرهایش، خسارت های اقتصادی و اجتماعی فراوانی به همراه داشت و فعالان  اقتصادی و صنوف مختلف را با ضرر و زیان اقتصادی مواجه کرد.

کرونا باعث شد بسیاری از مغازه داران که چشم به شب عید دوخته بودند تا بتوانند در این شرایط سخت اقتصادی برخی از مشکلات خود را با خریدهای شب عید مردم برطرف کنند، با بسته شدن کسب و کار و تعطیلی های کرونایی دچار چالش های جدی در نقد کردن دسته چک ها و پرداخت اجاره بها شده و زیر بار مشکلات اقتصادی یک سال پس از آن کمر خم کنند.

در سال جاری نیز درگیری مردم با ویروس کرونا همچنان ادامه داشته و ترس از گرفتاری به این بیماری تاحدودی بر رونق بازار اثر گذاشته است.

کرونا بی رحمانه می تازد و کوچک ترین سهل انگاری در برابر آن می تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از کرونا با برپایی نمایشگاه مبل/ وقتی برخی تصمیمات در خاکستر کرونا می دمد

دعوت از کرونا با برپایی نمایشگاه مبل/ وقتی برخی تصمیمات در خاکستر کرونا می دمد