مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-25ورزشي

شهرداری آستارا فاتح شهرآورد گیلان / خروج ملوان از جمع مدعیان


شهرداری بندرآستارا موفق شد در نخستین تقابل رسمی خود با ملوان بندرانزلی پیروز شود و چوکای تالش در خارج از خانه شکست خورد.

- ایسنا/گیلان شهرداری بندرآستارا موفق شد در نخستین تقابل رسمی خود با ملوان بندرانزلی پیروز شود و چوکای تالش در خارج از خانه شکست خورد.

در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور (لیگ آزادگان)، تیم شهرداری آستارا با پیروزی دو بر یک مقابل تیم ملوان بندر انزلی، فاتح نخستین دیدار رسمی این دو تیم هم استانی شد.

تیم شهرداری آستارا که بازی را در نیمه نخست با حملات پی در پی آغاز کرده بود، موفق شد در دقیقه 10 توسط پژمان ثباتی به گل نخست دست یابد.

حملات شاگردان پایان رأفت همچنان تداوم یافت تا اینکه دروازه بان آستارایی ملوان انزلی مبین عشایر یک فرصت تک به تک را از همشهری های خود گرفت.

نماینده آستارا در وقت اضافه در یک فرصت تک به تک دیگر، با خطای دروازه بان ملوان به ضربه پنالتی رسیدند که آرش افشین موفق شد دومین گل آستارایی ها را درون دروازه تیم صاحب نام ملوان جا دهد.

در همان دقایق نخست نیمه دوم، تیم ملوان توسط امید سلطانی موفق شد یکی از گل ها را جبران کند که دفاع مستحکم آستارایی ها مانع تغییر در نتیجه شد و دیدار با همان نتیجه به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری آستارا فاتح شهرآورد گیلان / خروج ملوان از جمع مدعیان

شهرداری آستارا فاتح شهرآورد گیلان / خروج ملوان از جمع مدعیان