مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-25بين الملل

پایگاه امنیتی صهیونیستی: هدف سفر نتانیاهو به بحرین و امارات ایجاد ائتلاف علیه ایران


یک پایگاه اطلاعاتی صهیونیستی در گزارشی مطرح کرد که یکی از اهداف سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای بحرین و امارت متحده عربی، فعال کردن جبهه ای متحد در برابر ایران است.

- یک پایگاه اطلاعاتی صهیونیستی در گزارشی مطرح کرد که یکی از اهداف سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای بحرین و امارت متحده عربی، فعال کردن جبهه ای متحد در برابر ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه اطلاعاتی دکافیل رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت: بنا به برخی گفته ها، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل اولین سفر رسمی اش به امارات متحده عربی و بحرین را در اولین هفته ماه فوریه برای دیدار با مقامات آن کشورها انجام می دهد.

هدف اصلی او فعال کردن جبهه خلیج فارس-اسراییل علیه ایران است که در سپتامبر سال گذشته توسط دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا شکل گرفت و به عادی سازی روابط با بحرین و امارات و امضای معاهده موسوم به صلح آبراهام منجر شد.

این پایگاه نزدیک به محافل امنیتی رژیم صهیونیستی، می نویسد: تعامل به موقع با واشنگتن تا زمانی که هنوز جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا سیاستش در قبال ایران را تعیین نکرده است، نمی تواند به تاخیر بیفتد.

بایدن گفته است که تمایل دارد فعلا در حالت کلی به توافق هسته ای ایران بازگردد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سال 2018 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امنیتی صهیونیستی: هدف سفر نتانیاهو به بحرین و امارات ایجاد ائتلاف علیه ایران

پایگاه امنیتی صهیونیستی: هدف سفر نتانیاهو به بحرین و امارات ایجاد ائتلاف علیه ایران