مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-25بين الملل

توضیح ریاست جمهوری عراق درباره صدور 340 حکم اعدام


مشاور رییس جمهوری عراق امروز (دوشنبه) توضیحاتی را درمورد صدور 340 حکم اعدام افراد محکوم به پرونده های کیفری و تروریستی مطرح کرده و گفت که درخواست هایی برای توقف در اجرای حکم های اعدام وجود دارد.

- مشاور رییس جمهوری عراق امروز (دوشنبه) توضیحاتی را درمورد صدور 340 حکم اعدام افراد محکوم به پرونده های کیفری و تروریستی مطرح کرده و گفت که درخواست هایی برای توقف در اجرای حکم های اعدام وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه سومریه نیوز، اسماعیل الحدیدی، مشاور برهم صالح، رییس جمهوری عراق در اظهاراتی مطبوعاتی عنوان کرد: آماری که چند روز قبل در مورد صدور 340 حکم اعدام اعلام شد، شامل مجموع دستورات اجرای حکم های اعدام در مراحل کنونی و پیشین ریاست جمهوری بود.

وی ادامه داد، برخی گمان می کنند که این 340 حکم اعدام بعد از رخداد در میدان الطیران صادر شد، اما این تعداد از دستورات حکم های اعدام شامل سال های گذشته نیز است.

الحدیدی ادامه داد: ریاست جمهوری در صدور حکم های اعدام در حق تروریست ها کوتاهی نخواهد کرد و هیچ فشارهایی بر رییس جمهور درمورد صدور حکم های اعدام إعمال نمی شود، اما درخواست هایی از سوی شهروندان و ریش سفیدان عشایر و سازمان های جامعه مدنی و طرف های بین المللی بر اساس روابطشان با عراق برای کاهش مجازات اعدام وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح ریاست جمهوری عراق درباره صدور 340 حکم اعدام

توضیح ریاست جمهوری عراق درباره صدور 340 حکم اعدام