مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-25اقتصادي

کمک 11 میلیاردی بسیج مداحان به نیازمندان در قالب کمک های مومنانه


کمک های مومنانه ازجمله اقدامات زیبای هیئت ها و سازمان های بسیج مداحان بود به طوری که در دهه اول و دوم فاطمیه 37 هزار و 686 بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان دربین خانواده های آسیب پذیر توزیع شد.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: کمک های مومنانه ازجمله اقدامات زیبای هیئت ها و سازمان های بسیج مداحان بود به طوری که در دهه اول و دوم فاطمیه 37 هزار و 686 بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان دربین خانواده های آسیب پذیر توزیع شد.

یوسف ارجونی روز دوشنبه 6 بهمن در سفر یک روزه خود به قزوین در جلسه با اهالی رسانه که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد؛ با بیان اینکه حوزه ستایشگری ازجمله حوزه های اثرگذار کشور است، عنوان کرد: در سازمان بسیج مداحان کشور در تلاش هستیم از ظرفیت تمامی هیئت ها استفاده کنیم تا استعداد آنان ظهور و بروز پیدا کند.

وی در خصوص محتوای ارائه شده توسط مداحان بیان کرد: باید این محتواها غنی شود چون استفاده از اشعار کم ظرفیت و سبک باعث کاهش جایگاه ستایشگری می شود، البته باید بگوییم که تعداد موارد اشعار کم ظرفیت اندک است و باید همین مقدار اندک را نیز رفع کنیم.

رییس سازمان بسیج مداحان کشوردر خصوص محتواهای غنی ارائه شده توسط این سازمان عنوان کرد: به مناسبت های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 11 میلیاردی بسیج مداحان به نیازمندان در قالب کمک های مومنانه

کمک 11 میلیاردی بسیج مداحان به نیازمندان در قالب کمک های مومنانه