مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-25اقتصادي

برای اقتصاد خودرو برنامه داریم/ عبور ایران خودرو از رکورد تولید سال 97


مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: با ارتقای موتورهای فعلی و طراحی و تولید موتورهای کم مصرف، علاوه بر کاهش آلایندگی، به دنبال کاهش مصرف سوخت و اقتصادی کردن فعالیت خانوارهای دارای خودروهای کار از جمله تاکسی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی در آیین تحویل خودروهای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با اعلام آمادگی برای تولید و عرضه ون مسافری با هدف اثربخشی در اقتصاد این بخش از ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: با همتی که در نهضت داخلی سازی تولید ایجاد شده، می توانیم سرمایه گذاری در این بخش را با سرعت بالاتری دنبال کنیم.

وی ادامه داد: با بهبود و ارتقای موتور EF7، کاهش یک لیتری مصرف بنزین در هر 100 کیلومتر پیمایش محقق خواهد شد.

طراحی و تولید موتور سه استوانه و همچنین طراحی و تولید گیربکس شش سرعته که با کاهش مصرف سوخت، اقتصاد خانوار را تحت تاثیر قرار خواهند داد از دیگر برنامه های ایران خودرو است.

وی همچنین از عبور رکورد تولید سال 97 با تولید بیش از 423 هزار دستگاه خودرو در روز ششم بهمن ماه خبر داد و گفت: این موفقیت در شرایطی حاصل شده که تحریم ها با شدت بیشتری ادامه یافته و وضعیت ناشی از بیماری کرونا نیز سبب ایجاد محدودیت های بیشتری شده است؛ در روز 30 آذرماه امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اقتصاد خودرو برنامه داریم/ عبور ایران خودرو از رکورد تولید سال 97

برای اقتصاد خودرو برنامه داریم/ عبور ایران خودرو از رکورد تولید سال 97