مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-25بين الملل

کرونا میلیاردها نفر را به فقر محکوم کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان بین المللی آکسفام هشدار داد که بحران کرونا در حال تشدید نابرابری در جهان بوده است به شکلی که ثروتمندها به سرعت ثروتمندتر می شوند و احتمالاً سال ها طول می کشد تا اوضاع اقتصادی فقیرترین .

- سازمان بین المللی آکسفام هشدار داد که بحران کرونا در حال تشدید نابرابری در جهان بوده است به شکلی که ثروتمندها به سرعت ثروتمندتر می شوند و احتمالاً سال ها طول می کشد تا اوضاع اقتصادی فقیرترین کشورهای جهان بهبود یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان بین المللی آکسفام هشدار داد که بحران کرونا در حال تشدید نابرابری در جهان بوده است به شکلی که ثروتمندها به سرعت ثروتمندتر می شوند و احتمالاً سال ها طول می کشد تا اوضاع اقتصادی فقیرترین کشورهای جهان بهبود یابد.

در گزارشی تحت عنوان ویروس نابرابری ، این سازمان هشدار داد که دوره همه گیری کرونا اولین دوره ای از زمان شروع ثبت نابرابری در جهان است که طی آن آن آن در تقریباً تمام کشورها افزایش نابربری به طور همزمان رخ داده است.

در گزارش آکسفام آمده است: 1000 نفر اول در لیست ثروتمندترین افراد جهان فقط در طی 9 ماه ضررهای ناشی از بحران کرونای خود را جبران کردند، اما بهبودی فقیرترین افراد در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا میلیاردها نفر را به فقر محکوم کرده است

کرونا میلیاردها نفر را به فقر محکوم کرده است