مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-25پزشكي

102 نفر مبتلا به کرونا در بخش های «آی سی یو» فارس بستری هستند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی روز گذشته 5 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان فارس جان باختند و 102 نفر نیز در بخش های «آی سی یو» بستری هستند.

- شیراز - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی روز گذشته 5 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان فارس جان باختند و 102 نفر نیز در بخش های آی سی یو بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس در بیمارستان های استان بستری هستند، علاوه بر این موارد 102 بیمار نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های آی سی یو مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین مجموع بهبودیافتگان بیماری کووید 19 را که از ابتدای شیوع تاکنون از بیمارستان ها ترخیص شده یا از ایزوله خانگی خارج شده اند، 162 هزار و 25 نفر اعلام کرد.

او با بیان اینکه متأسفانه 5 هم استانی طی یک روز گذشته به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند، گفت: با افزوده شدن موارد جدید، تاکنون آمار جان باختگان کرونا ویروس در فارس به 3 هزار و 116 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: روند افزایشی مبتلایان به کرونا ویروس در روزهای گذشته به ویژه در شهرستان های جنوبی استان فارس، زنگ خطر آغاز موج چهارم کرونا ویروس در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

102 نفر مبتلا به کرونا در بخش های «آی سی یو» فارس بستری هستند

102 نفر مبتلا به کرونا در بخش های «آی سی یو» فارس بستری هستند