مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-25بين الملل

بازگشت آمریکا به میدان مقابله جهانی با تغییرات اقلیمی


کمتر از یک هفته پس از بازگشت آمریکا به پیمان اقلیمی پاریس، جان کری امروز دوشنبه رسما برای مبارزه جهانی علیه تغییرات اقلیمی در «اجلاس سازگاری اقلیمی» شرکت می کند.

- کمتر از یک هفته پس از بازگشت آمریکا به پیمان اقلیمی پاریس، جان کری امروز دوشنبه رسما برای مبارزه جهانی علیه تغییرات اقلیمی در اجلاس سازگاری اقلیمی شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری رویترز، کمتر از یک هفته پس از بازگشت آمریکا به معاهده اقلیمی پاریس، جان کری به اجلاس سازگاری اقلیمی می پیوندد که با حضور هان ژنگ معاون نخست وزیر چین، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس، و دیگر رهبران جهان برگزار می شود.

هدف از این نشست آنلاین که با میزبانی هلند برگزار می شود، دستیابی به راهکار های عملی و برنامه ریزی برای مقابله با تغییرات اقلیمی تا سال 2030 اعلام شده است.

اگرچه این اجلاس قرار نیست تعهدات الزام آوری داشته باشد اما رهبران جهان تلاش می کنند با تعیین یک برنامه عملیاتی، نقشه ها و پیشنهاداتی را برای ایجاد یک سیاره مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی تا پایان دهه جاری میلادی تنظیم کنند.

در آستانه این نشست بیش از 3000 دانشمند از سرتاسر جهان خواستار آن شدند که رهبران کشورها برای مقابله با پدیده گرم شدن ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آمریکا به میدان مقابله جهانی با تغییرات اقلیمی

بازگشت آمریکا به میدان مقابله جهانی با تغییرات اقلیمی