مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-25اقتصادي

بهره برداری از16 پروژه آبفا در اصفهان با ارزش 245 میلیارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در دهه فجر16 پروژه در بخش آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 245 میلیارد و 450 میلیون ریال در سطح استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، هاشم امینی اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری 14 پروژه در بخش آب به بهره برداری می رسد و پروژه کلکتور فاضلاب شاهین شهر و منطقه 6 اصفهان در بخش فاضلاب در مدار بهره برداری قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در دهه فجر 4 مخزن آب در مدار بهره برداری قرار می گیرد افزود: مخزن هزار مترمکعب در شهر دامنه در شهرستان فریدن، مخزن 2 هزار مترمکعبی در دهق نجف آباد، مخزن 100 مترمکعبی روستای چیرمان کوهپایه، مخزن 50 مترمکعبی روستای آبچویه کوهپایه در این ایام در مدار بهره برداری قرار می گیرند، همچنین بازسازی مخزن 100 مترمکعبی روستای ازونبلاغ در شهرستان فریدن به پایان رسیده و در بهمن ماه بهره برداری می شود.

وی با اشاره به افتتاح آزمایشگاه میکروبیولوژی در شهر نجف آباد بیان کرد: از آنجایی که ارتقای کیفی آب شرب مردم برای فعالان صنعت بسیار حائز اهمیت است، راه اندازی آزمایشگاه میکروبیولوژی در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از16 پروژه آبفا در اصفهان با ارزش 245 میلیارد

بهره برداری از16 پروژه آبفا در اصفهان با ارزش 245 میلیارد