مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-25بين الملل

یک موتورسیکلت بمبگذاری شده در درعا منفجر شد


یگان خنثی کننده مواد منفجره ارتش سوریه امروز دوشنبه یک موتور سیکلت بمبگذاری شده را در درعا در جنوب این کشور با انفجار آن از کار انداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، یگان خنثی کننده مواد منفجره ارتش سوریه امروز دوشنبه یک موتور سیکلت بمبگذاری شده را در جنوب این کشور با انفجار آن از کار انداختند.

بر اساس این گزارش؛ یک موتور سیکلت بمبگذاری شده که در برابر یک پمپ بنزین در مرکز شهر درعا در جنوب سوریه گذاشته شده بود از سوی یگان خنثی کننده مواد منفجره ارتش سوریه خنثی شد نیروهای ارتش سوریه همچنین یک بمب دیگر را هم خنثی کردند.

سرتیپ ضرار الدندل رییس پلیس درعا گفت: نیروهای ارتش سوریه صبح امروز به فردی که در حال کارگذاشتن بمبی در زیر خودرو در محله شمال الخط در درعا بود مشکوک شدند و به سوی وی تیراندازی و وی را هلاکت رساندند.

وی افزود: بمب منفجر گردید زیرا قابل خنثی سازی نبود.

درباره موتور سیکلت بمبگذاری شده هم استاندار درعا گفت: حدود ساعت یازده و نیم صبح امروز یک موتور سیکلت در یک پمپ بنزین در مرکز شهر کشف و از سوی یگانهای خنثی کننده مواد منفجره، منفجر گردید و این پس از دور کردن شهروندان از محل و برقراری امنیت آن رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک موتورسیکلت بمبگذاری شده در درعا منفجر شد

یک موتورسیکلت بمبگذاری شده در درعا منفجر شد