مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-25اقتصادي

اکتشاف منابع جدید نفتی و گازی در جهان تقریبا متوقف شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، آمار های موجود حاکی از آن است که به خاطر کاهش قابل توجه قیمت نفت در بازار جهانی در سایه شیوع ویروس کرونا شرکت های بزرگ نفتی و گازی فعالیت های اکتشافی خود برای پیدا کردن منابع جدید سوخت های فسیلی را .

- کاهش قیمت نفت در بازار جهانی بخاطر شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا شرکت های بزرگ نفتی و گازی فعالیت های اکتشافی برای رسیدن به منابع جدید نفت و گاز را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از رویترز، آمار های موجود حاکی از آن است که به خاطر کاهش قابل توجه قیمت نفت در بازار جهانی در سایه شیوع ویروس کرونا شرکت های بزرگ نفتی و گازی فعالیت های اکتشافی خود برای پیدا کردن منابع جدید سوخت های فسیلی را به میزان قابل توجهی کاهش دادند.

آمار های مؤسسه ریستاد انرژی حاکی از آن است که دریافت مجوز برای انجام فعالیت های اکتشافی ساحلی و فراساحلی توسط 5 شرکت نفتی و گازی اصلی در غرب به کمترین میزان در 5 سال گذشته رسیده است.

پالزور شنوا، کارشناس ریستاد انرژی می گوید: در سال گذشته شرکت هایی نظیر اگزون موبیل آمریکا، توتال فرانسه و رویال دات شل هلندی انگلیسی دست به کاهش قابل توجه هزینه های خود به خاطر بحران کرونا زده و این مسأله به کاهش اقدام آن ها برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکتشاف منابع جدید نفتی و گازی در جهان تقریبا متوقف شده است

اکتشاف منابع جدید نفتی و گازی در جهان تقریبا متوقف شده است