مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-25اجتماعي

اختصاص 6 نمره درس تربیت بدنی دانش آموزان به تکالیف حرکتی و کار پوشه های تغذیه ای


بر اساس دستورالعمل ابلاغی پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان(کوچ)، 6نمره از ارزشیابی درس تربیت بدنی به تکالیف حرکتی و کار پوشه های تغذیه ای این پروژه اختصاص داده شده است.

- بر اساس دستورالعمل ابلاغی پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان(کوچ)، 6نمره از ارزشیابی درس تربیت بدنی به تکالیف حرکتی و کار پوشه های تغذیه ای این پروژه اختصاص داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان(کوچ) که به صورت مشترک از سوی مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت و رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شده است مدیران مدارس مکلف به تشکیل کارگروه درون مدرسه ای با موضوع تغذیه سالم، فعالیت های ورزشی و عضویت معلمان تربیت بدنی، مراقبان سلامت، معاون پرورشی و تربیت بدنی و.

شده اند.

دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان کوچک با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم به عنوان یکی از طرح های تحولی وزارت آموزش و پرورش با هدف بهبود سلامت کودکان و نوجوانان کشور جهت اجرا به کلیه استان ها، مناطق و مدارس کشور ابلاغ شده و در سطوح ستادی و استانی در دست پیگیری است.

به لحاظ اهمیت داشتن وزن متناسب و زندگی توأم با تحرک در بهبود و ارتقای یادگیری و همچنین در افزایش ایمنی افراد در ابتلا و مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6 نمره درس تربیت بدنی دانش آموزان به تکالیف حرکتی و کار پوشه های تغذیه ای

اختصاص 6 نمره درس تربیت بدنی دانش آموزان به تکالیف حرکتی و کار پوشه های تغذیه ای