مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-25اقتصادي

مشکل کمبود آب و برق سد راه تولید در البرز/زیرساخت کافی فراهم نیست


دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با بیان اینکه این استان ظریفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری دارد، گفت: زیرساخت های لازم برای ورود سرمایه گذاران به البرز به درستی فراهم نشده است.

- سید فراز جبلی، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط بخش خصوصی برای جذب و تشویق سرمایه گذاران، گفت: در این مورد اتاق ایران از اواخر دهه 80 بحث بهبود مستمر محیط کسب و کار را دنبال کرد که در نهایت منجر به شکل گیری قانونی به همین نام شد.

دبیرکل اتاق بازرگانی با بیان اینکه قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار چکیده ای از تصمیمات کمیسیون های تخصصی اتاق ایران بوده است ، افزود: متاسفانه هیچگاه این موارد به درستی اجرایی نشد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: دربحث سرمایه گذاری نباید به دنبال ارائه پیشنهاد به شخص سرمایه گذار باشیم، چرا که آنها خود مسیر درست را پیدا می کنند.

از سویی زمانی که سرمایه گذار احساس امنیت کند و شرایط را برای سرمایه گذاری مناسب بداند به راحتی در این عرصه ورود می کند.

وی با این توضیح که در حال حاضر محیط کسب و کار پیش روی فعالان اقتصادی آنطور که باید برای جذب سرمایه گذاران مناسب نیست، اظهار داشت: بخشی از این مشکلات در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود آب و برق سد راه تولید در البرز/زیرساخت کافی فراهم نیست

مشکل کمبود آب و برق سد راه تولید در البرز/زیرساخت کافی فراهم نیست