مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-25سياسي

عملیات اجرایی فاز 2 و 3 کارخانه فولاد راور آغاز شد


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از آغاز عملیات اجرایی احداث فاز دوم و سوم کارخانه فولاد راور به منظور تکمیلی زنجیره فولاد با اشتغال 1000 نفر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از آغاز عملیات اجرایی احداث فاز دوم و سوم کارخانه فولاد راور به منظور تکمیلی زنجیره فولاد با اشتغال 1000 نفر در این شهرستان خبر داد.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی امروز ششم بهمن ماه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی فاز دوم و سوم فولاد راور گفت: امروز عملیات احداث واحد ذوب و ریخته گری فولاد راور با ظرفیت تولید 100 هزار تن شمش فولادی در سال آغاز شد که این ظرفیت قابل تبدیل به 200 هزار تن در سال است.

وی اظهار کرد: این طرح با اشتغالزایی 180 نفر مستقیم و 400 نفر غیرمستقیم و با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد ریال و پنج و نیم میلیون یورو آغاز شد.

پورابراهیمی همچنین از آغاز طراحی فاز سوم فولاد راور و نورود لوله بدون درز و مقاطع فولادی در شهرستان راور خبر داد و گفت: این طرح نیز با ظرفیت 90 هزار تن در سال و سرمایه گذاری 230 میلیون یورو و اشتغال زایی 140 نفر موجب رونق این شهرستان خواهد شد.

رییس کمیسون اقتصادی مجلس با بیان اینکه فاز نخست کارخانه اول فولاد راور عملیاتی شده، افزود: فاز دوم ایجاد این چرخه پس از تولید آهن اسفنجی به منظور انجام ریخته گری و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی فاز 2 و 3 کارخانه فولاد راور آغاز شد

عملیات اجرایی فاز 2 و 3 کارخانه فولاد راور آغاز شد