مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-25بين الملل

منبع سوری: عناصر داعش حملات خود را از منطقه تحت اشغال آمریکا انجام می دهند


یک منبع نظامی سوری گفت، نظامیان تروریست آمریکا از عناصر داعش در شرق سوریه حمایت می کنند تا بتوانند از آنها در برابر ارتش سوریه استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طی ماههای اخیر روند عملیات نظامی گروه تروریستی داعش در سوریه افزایش یافته و مناطق تحت کنترل ارتش سوریه و همپیمانانش را هدف قرار داده است.

روزنامه الاخبار به بررسی این حملات و علت آن پرداخت و نوشت، این حملات در صحراهای حمص و حماه و غرب و جنوب غرب استان دیرالزور، شرق استان رقه، صحرای السویداء و منطقه التنف صورت گرفته که نظامیان تروریست آمریکایی آن را اشغال کرده اند.

یک منبع میدانی وابسته به ارتش سوریه یه این روزنامه گفت: هسته های داعش اخیرا فعالیت خود را در دو محور اصلی از سر گرفته اند: نخست مثلث صحراهای حمص، دیرالزور و مرزهای عراق.

دوم؛ صحرای بین حماه، رقه و دیرالزور .

این منبع تصریح کرد، ورود و خروج شماری از عناصر داعش تحت نظر بوده و مشخص شده است که شماری از حملات خود را از منطقه التنف و اطراف پایگاه آمریکایی موجود در آن آغاز می کند .

یک منبع بلندپایه ارتش سوریه هم گفت که آمریکا، حرکت عناصر وابسته به داعش را تسهیل و از آنان حمایت می کند تا بتواند بی ثباتی این منطقه از نظر امنیتی را تضمین کند و جنگ فرسایشی علیه ارتش سوریه در منطقه صحرای سوریه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع سوری: عناصر داعش حملات خود را از منطقه تحت اشغال آمریکا انجام می دهند

منبع سوری: عناصر داعش حملات خود را از منطقه تحت اشغال آمریکا انجام می دهند