مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-25اجتماعي

83 خوابگاه جدید آماده بهره برداری دانشجویان شد/ 23 خوابگاه در حال تکمیل


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: 83 خوابگاه از 106 خوابگاه در طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی آماده افتتاح است؛ همچنین 23 خوابگاه در حال تکمیل است که تا اواسط اسفندماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مراسم افتتاح طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی و تقدیر از خیرین آموزش عالی امروز ششم بهمن ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مجازی برگزار شد.

ناصر مطیعی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی گفت: هدف صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اجرای طرح مذکور حمایت از دانشجویان مستعد و کم بضاعت و کمک به رشد استعدادها و وضعیت تحصیلی و معیشتی دانشجویان است.

وی ادامه داد: در همین راستا تعمیر خوابگاه ها و آشپزخانه های دانشجویی در کنار مأموریت های اصلی صندوق آغاز شد و خوابگاه ها به امکانات ورزشی و اتاق های تندرستی تجهیز شدند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: منابع صندوق رفاه دانشجویان برای انجام مأموریت های صندوق شامل کمک دولت، بهره مندی از تسهیلات سیستم بانکی، درآمدهای اختصاصی صندوق رفاه، وجوه حاصل از بازگشت وام های دانشجویی، درآمد حاصل از سرمایه گذاری و بازگشت اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی و کمک و هدایای اشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 خوابگاه جدید آماده بهره برداری دانشجویان شد/ 23 خوابگاه در حال تکمیل

83 خوابگاه جدید آماده بهره برداری دانشجویان شد/ 23 خوابگاه در حال تکمیل