مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:302021-01-25اجتماعي

فراگیری زبان های خارجی با حافظ قرن ارتباطات


بهترین و تاریخی ترین فرصت برای یادگیری یک زبان خارجی همین روزها و ایام کرونایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موسسه جهان علم، کم شدن ترددهای غیرضروری، تعطیل شدن کلاس های حضوری مدارس و دانشگاه ها و رواج دورکاری این فرصت را در اختیار افراد قرار داد تا روزانه دو الی سه ساعت زمان مفید و اضافه داشته باشند.

در روزگاری که فراگرفتن یک زبان خارجی مانند زبان انگلیسی یا فرانسوی می تواند مسیرهای پیشرفت را برای ما هموار کند، باید از این فراغت اجباری استفاده کنیم و به تقویت مهارت های خودمان بپردازیم.

البته برخی افراد نگران هستند که چگونه می توان در این شرایط قرنطینه سر کلاس های زبان حاضر شد؟ این مشکل نیز با استفاده از ظرفیت های اینترنت و نرم افزارهای آموزشی آنلاین رفع شده است.

در خانه بمانید و یک زبان خارجی جدید یاد بگیرید موسسه زبان های خارجی حافظ قرن ارتباطات که حدود ربع قرن سابقه فعالیت دارد، با درک شرایط حاضر اقدام به طراحی دوره های آموزشی مجازی و حضوری کرده تا علاقمندان به زبان های خارجی بتوانند با کمترین دردسر و چالش مهارت های خود را تقویت کنند.

موسسه حافظ قرن ارتباطات، بیش از 200 نیروی آموزشی باتجربه و متخصص در اختیار دارد که با موثرترین کیفیت ممکن زبان های زنده دنیا را به طیف های مختلف زبان آموزان آموزش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیری زبان های خارجی با حافظ قرن ارتباطات

فراگیری زبان های خارجی با حافظ قرن ارتباطات