مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-25اقتصادي

ارسال کمک های شرکت مدیران خودرو به مناطق سیل زده


شرکت مدیران خودرو با ارسال کمک های خود به مناطق محروم این استان سعی کرده تا در راستای وظایف اجتماعی خود به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور بتواند سهمی در کمک به آنها داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، پس از وقوع سیل در ماه های گذشته در استان خوزستان، به ویژه اهواز و برازجان و وضعیت نامناسب برخی روستاها که بر اثر سیل خسارت های بسیاری به آنها وارد آمده است، مردم این دیار، کماکان با مشکلات گوناگون درگیر هستند.

از این روی شرکت مدیران خودرو با ارسال کمک های خود به مناطق محروم این استان و روستاهای گوناگون سعی کرده تا در راستای وظایف اجتماعی خود به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور بتواند سهمی در کمک و حمایت از این مردم خونگرم و محجوب داشته باشد.

در این راستا شرکت مدیران خودرو در طول هفته گذشته، 1000 عدد بسته حمایتی شامل مواد غذایی، روغن، وسایل بهداشتی و نظافت، پتو و بخاری را به این استان ها ارسال نمود که توزیع آن با همکاری نمایندگی مدنیان در اهواز و نمایندگی اسماعیلی در برازجان صورت گرفت.

لازم به ذکر است شرکت مدیران خودرو در سال گذشته نیز با وقوع سیل در کلیه نقاط کشور، کمک های گوناگونی را به این مناطق ارسال داشته و همواره توجه ویژه ای را در کمک رسانی در هنگام بروز حوادث طبیعی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های شرکت مدیران خودرو به مناطق سیل زده

ارسال کمک های شرکت مدیران خودرو به مناطق سیل زده