مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-25اقتصادي

افزایش 46 درصدی صادرات در گیلان / 85 درصد صادرات گیلان در مرز آستارا صورت می گیرد


ناظر گمرکات گیلان با اشاره به جایگاه و سهم گمرکات گیلان در تجارت ایران گفت: گمرک گیلان در سال جدید در حوزه صادرات با افزایش 46 درصدی و در حوزه واردات کالاهای اساسی با افزایش 33 درصدی مواجه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابوالقاسم یوسفی نژاد امروز در نشست خبری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در تجارت و اقتصاد جهانی آثار منفی زیادی داشته است، اظهار کرد: همزمان با شیوع و همه گیری کرونا محدودیت ها در مرزهای جهان به طور شدید اعمال و بسیاری از مرزها درنتیجه تعطیل و این امر آثار منفی در تجارت جهانی داشته است.

وی با اشاره به جایگاه و سهم گمرکات گیلان در تجارت ایران گفت: کرونا تأثیر منفی بر بازار تجارت جهانی نداشته و به دلیل باز بودن تمامی مرزهای استان بسیاری از کامیون ها به سمت گیلان آمده و سهم گیلان در تجارت ایران با رشد مواجه بوده و وضعیت گیلان نسبت به استان های مجاور بسیار خوب است.

ناظر گمرکات گیلان سهم گمرک و مرز آستارا در بازار تجارت گیلان را مهم دانست و بیان کرد: از سیاست گذاری صادرات 600 میلیون دلاری تاکنون 521 میلیون دلارش در گیلان محقق شده و سهم مرز آستارا در تجارت گیلان 85 درصد بوده است.

یوسفی نژاد به مقایسه میزان صادرات و واردات کالا در گیلان نسبت به مشابه سال گذشته پرداخت و افزود: گمرک گیلان در سال جدید در حوزه صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 46 درصدی صادرات در گیلان / 85 درصد صادرات گیلان در مرز آستارا صورت می گیرد

افزایش 46 درصدی صادرات در گیلان / 85 درصد صادرات گیلان در مرز آستارا صورت می گیرد