مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-25اقتصادي

رفع مشکلات زیمنس در سطح ملی دنبال شود


مشاور و بازرس ویژه وزارت تعاون از کارخانجات مخابراتی ایران زیمنس در شیراز بازدید کرد و بر ضرورت بررسی مشکلات بانکی این واحد تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور و حتی در صورت نتیجه ندادن طرح در جلسه اقتصادی سران 3 قوه تاکید کرد.

- کریم یاوری، خدمت به عرصه تولید و بنگاه های اقتصادی را در شرایط کنونی بسیار با اهمیت دانست و گفت: رفع مشکلاتی که اکنون زیمنس با آن مواجه است از چند طریق ممکن خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تعاون فارس، یاوری افزود: طرح موانع کنونی پیش روی این واحد تولیدی باسابقه که اغلب در حوزه بانکی است در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور باید با جدیت دنبال شود.

مشاور و بازرس ویژه وزارت تعاون ادامه داد: در صورت به نتیجه نرسیدن موضوع و رفع نشدن مشکلات این کارخانه، این ظرفیت وجود دارد که با تصویب اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، مشکلات این واحد تولیدی در جلسه اقتصادی سران قوا مطرح و برای رفع آن چاره اندیشی شود.

یاوری همچنین گفت: ظرفیت اشتغالزایی زیمنس بسیار بیشتر از وضعیت کنونی است و این واحد تولیدی قادر است برای بیش از 4 هزار نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کند در صورتی که اکنون به دلیل موانع و مشکلات پیش روی این واحد با کمتر از 10 درصد ظرفیت و اشتغال حدود 400 نفر مشغول به فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات زیمنس در سطح ملی دنبال شود

رفع مشکلات زیمنس در سطح ملی دنبال شود