مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-25اجتماعي

برگزاری نخستین کنفرانس ملی تنوع زیستی در فارس


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: نخستین کنفرانس تنوع زیستی فارس همزمان با روز جهانی حیات وحش، با اعطای جایزه ی مرحوم دکتر ولوی برگزار خواهد شد.

- حمید ظهرابی گفت: کنفرانس تنوع زیستی استان فارس با همکاری دانشگاه شیراز و طی روزهای 12 و 13 اسفند امسال برگزار می شود و علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا ابتدای اسفند به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، ظهرابی با یادآوری اینکه پست الکترونیکی (ایمیل) farsconference.

isc2021@gmail.

com برای دریافت مقالات پیش بینی شده است، گفت: جایزه این رویداد علمی کاربردی که همزمان با روز جهانی حیات وحش و به شکل برخط، برگزار می شود، مزین به نام مرحوم دکتر حمزه ولوی، مدیرکل فقید محیط زیست فارس، شده است.

ظهرابی دلیل نامگذاری جایزه به نام مرحوم ولوی را تجلیل از جایگاه علمی، فرهنگی و همچنین قدردانی از سال ها تلاش مدیرکل فقید محیط زیست فارس در حفظ و حراست از محیط زیست و تنوع زیستی، بیان و اضافه کرد: به پاس خدمات ویژه ی آن مرحوم جایزه ای با نام ایشان در نظر گرفته شده و برای اولین بار در کنفرانس تنوع زیستی فارس به 3 نفر از برگزیدگان در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین کنفرانس ملی تنوع زیستی در فارس

برگزاری نخستین کنفرانس ملی تنوع زیستی در فارس