مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-25ورزشي

مدال نقره مسابقات فیزیک دانشگاهی جهان به دانشجویان صنعتی اصفهان رسید


تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در یازدهمین دوره مسابقات بین المللی فیزیک دانشگاهی سال 2020 موفق به کسب مقام دوم و برنده مدال نقره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در یازدهمین دوره مسابقات بین المللی فیزیک دانشگاهی سال 2020 موفق به کسب مقام دوم و برنده مدال نقره شد، در این دوره از مسابقه که در تاریخ 6 نوامبر 2020 به صورت آنلاین و در کشور آمریکا برگزار شد، 346 تیم از دانشگاه های سراسر دنیا به رقابت پرداختند.

با اعلام نتایج این مسابقه که در 18 ژانویه 2021 منتشر شده است، تیم دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور سینا اعتبار، نیماحامد و حانیه کریمی از دانشجویان مقطع کارشناسی تحت سرپرستی سروش شاکری عضو هیأت علمی دانشکده فیزیک، به عنوان تنها تیم شرکت کننده از ایران در این دوره با سایر تیم ها از کشورهای مختلف دنیا به رقابت پرداخت.

  سروش شاکری، عضو هیأت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص شیوه برگزاری این دسته از مسابقات اظهار داشت: با طرح دو مسأله پژوهشی فیزیک در ساعت مشخصی از روز 6 نوامبر تعیین و به مدت 48 ساعت زمان داده شد که مقاله پژوهشی با تمام استاندارد های لازم بر روی یکی از مسائل انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال نقره مسابقات فیزیک دانشگاهی جهان به دانشجویان صنعتی اصفهان رسید

مدال نقره مسابقات فیزیک دانشگاهی جهان به دانشجویان صنعتی اصفهان رسید