مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-25بين الملل

وزیر خارجه پیشین قطر خواستار اصلاح وضعیت غم انگیز اتحادیه عرب شد


نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر خواستار اصلاح وضعیت غم انگیز اتحادیه عرب شد و اعلام کرد، رویکرد جدی شورای همکاری خلیج فارس می تواند به این امر کمک کند.

- وزیر خارجه پیشین قطر خواستار اصلاح وضعیت "غم انگیز" اتحادیه عرب شد نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر خواستار اصلاح وضعیت "غم انگیز" اتحادیه عرب شد و اعلام کرد، رویکرد جدی شورای همکاری خلیج فارس می تواند به این امر کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حمد بن جاسم، نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر در چند پیام توییتری نوشت، قبلا درباره نیاز مبرم به اصلاح وضعیت اتحادیه عرب صحبت کرده است.

او گفت: اگر طی روزها و هفته های آینده رویکرد جدی برای بازسازی شورای همکاری خلیج (فارس) وجود داشته باشد به گونه ای که به دو دستگی پایان دهد و روابط میان کشورها را تنظیم کند، این مساله بدون شک به خارج کردن اتحادیه عرب از اوضاع غم انگیزی که دهه هاست در آن گیر افتاده، کمک خواهد کرد و از آن پس اتحادیه می تواند چالش های اساسی جهان عرب را حل کند.

بن جاسم در پایان نوشت، باید خون و روح و سیاست های جدیدی به اتحادیه عرب وارد شود که مبتنی بر یک فلسفه مستقل به دور از تکروی های کشورهای عضو اتحادیه باشد و منافع همه کشورهای عربی را در اولویت قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه پیشین قطر خواستار اصلاح وضعیت غم انگیز اتحادیه عرب شد

وزیر خارجه پیشین قطر خواستار اصلاح وضعیت غم انگیز اتحادیه عرب شد