مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-25اجتماعي

مانع اصلی اجرای آزادراه مراغه- هشترود مرتفع می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: قرار گرفتن اراضی موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور در مسیر پروژه آزادراه مراغه-هشترود مانع اصلی در اجرای این پروژه است که این مشکل تا یک هفته آینده تعیین تکلیف می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: قرار گرفتن اراضی موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور در مسیر پروژه آزادراه مراغه-هشترود مانع اصلی در اجرای این پروژه است که این مشکل تا یک هفته آینده تعیین تکلیف می شود.

جواد رحمتی در جلسه بررسی مشکلات احداث آزادراه مراغه- هشترود، اظهار کرد: یک هزار و 700 متر از پروژه 110 کیلومتری این آزادراه در محدوده موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور قرار دارد.

وی با تاکید بر اهمیت موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، گفت: مشاور پروژه آزادراه مراغه - هشترود راه حل های مختلفی را با در نظر گرفتن حداقل خسارت به این ارائه کرده است و در جلسه استانی هفته آینده موضوع نهایی خواهد شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مشاور از لحاظ فنی مسیر جابه جایی را باید در نظر داشته باشد، افزود: جلب نظر موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور در اجرا و ادامه این پروژه مهم است و باید با حداقل تغییرات پروژه دوباره از سرگرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع اصلی اجرای آزادراه مراغه- هشترود مرتفع می شود

مانع اصلی اجرای آزادراه مراغه- هشترود مرتفع می شود