مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-25سياسي

تقدیر ازروابط عمومی های برتر درحوزه تولید محتوای مقابله با کرونا


هفته روابط عمومی در سال 1400 با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های روابط عمومی های برتر در حوزه تولید محتوا، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و رونمایی از منشور ملی روابط عمومی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، روابط عمومی های ارگان ها، سازمان ها و وزارت خانه های مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا پویایی غیرقابل وصفی از خود به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: موفقیت در برنامه بهبود سلامت و کیفیت زندگی افراد جامعه و اقداماتی که در بحث آموزش، پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس انجام شد، بدون در نظر گرفتن نقش روابط عمومی ها میسر نمی شد.

به همین منظور در نظر است تا در هفته روابط عمومی که از 27اردیبهشت ماه تا دوم خردادماه سال 1400 برگزار می شود به پاس تلاش های شان در آگاهی بخشی، اطلاع ‍ رسانی، شفاف سازی و مبارزه با تاثیرات مخرب این ویروس بر جامعه، از روابط عمومی های برتر در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تجلیل شود.

کاظمی دینان اضافه کرد: برای این منظور نیاز است تا روابط عمومی ارگان ها مستندات خود را در حوزه های مختلف در زمینه فعالیت در موضوع کرونا برای دبیرخانه هفته روابط عمومی ارسال کنند که شیوه ارسال و دیگر اطلاعات مورد نیاز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ازروابط عمومی های برتر درحوزه تولید محتوای مقابله با کرونا

تقدیر ازروابط عمومی های برتر درحوزه تولید محتوای مقابله با کرونا